czwartek, 14 listopada 2013

Pogódź się z życiem, takim jakie ono jest. Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość, Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie.

Phil Bossmans

Jestem chora. Wybaczcie za tą dłuższą przerwę w blogowaniu, ale nie mam siły wstać z łóżka a co dopiero siąść do laptopa i coś napisać. Wiele spraw się przesunęło, przez ten tydzień odpuściłam sobie bieganie, fotografowanie i kilka innych rzeczy ale zdrowie musi być na pierwszym miejscu. Ciągle kicham, mam mega duży katar i boli mnie gardło. Masakra. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje, bo aż żal jest lezeć w łóżku jak za oknerm świeci piękne słoneczko i choć jest mroźno to chętnie wyszłabym na jakiś spacer. 


Dodaje zdjęcia z niedzieli jak byłam w centrum miasta i w galerii ;) Powoli robi się u mnie w mieście świątecznie, cuudownie to wszystko wygląda, szczególnie nocą. 








Klara

21 komentarzy:

  1. love the pics!
    So festive and cheerful
    Can't wait for the holidays.


    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak świątecznie! :)
    Chcę już święta, o tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nastrojowo;))uwielbiam ten przedświąteczny klimat!
    Zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają te dekoracje! Ale chyba wolę, jak te wszystkie świąteczne pierdołki później się pojawiają ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Z góry przepraszam za spam, ale zwracam się do Ciebie z ogromną prośbą ! :) Jestem studentką II roku GiZP na UE w Katowicach :) W ramach zaliczenia z przedmiotu "Nauka o państwie i polityce" muszę przygotować projekt na temat organizacji pozarządowych. Stworzyłam ankietę i wyniki chciałabym właśnie wykorzystać w tym projekcie. Byłoby mi bardzo miło gdybyś mogła ją wypełnić. Dla Ciebie to niecałe 5 minutek a dla mnie to sprawa życia i śmierci, ponieważ stawką jest zwolnienie z egzaminu :) Z góry dziękuję za pomoc :) ANKIETA JEST OCZYWIŚCIE ANONIMOWA :)

    http://www.ebadania.pl/24fd581ed5614005

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę! :)
    A te dekoracje - piękne, widać że święta już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już czuć ten świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na nowy post a w niej Karolina i Kamil :)
    ojej czuć swięta z Kevinem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do zdrowia :) Uwielbiam świąteczną atmosferę, choinki, dekoracje, czuć święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrówka życzę :*
    magiczny klimat na zdjęciach :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowiej, ja też choruję. To znaczy już zdrowieję :) + świetne inspiracje, co raz bardziej chcę święta ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej :)
    Strasznie fajny ten renifer.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowie najważniejsze, także mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz i już niedługo pospacerujesz :)
    Ale świątecznie, wczoraj byłam w galerii i też widziałam mnóstwo tego typu dekoracji ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. o mamo takie drzewko chciałabym mieć w domu:) uwielbiam swiecidełka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracaj do zdrowia :) ozdoby świątecznie fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !