wtorek, 14 października 2014

Dysponując zwykłymi talentami i niezwykłą wytrwałością możesz osiągnąć wszystko.

Thomas Fowell Buxton
 
 
U mnie dzieje się dużo dobrego, jest wspaniale. Mam tydzień wolnego, wstaje codziennie o 9, każdego dnia witają mnie promienie słoneczne, czego więcej chcieć. Wolny czas spędzam ze świetnymi ludźmi z którymi nie da się nie śmiać. Wczorajszy dzień (poniedziałek) zaliczam do jak najbardziej udanych, popołudnie spędzone u Natalki, zabawa z jej maluszkami, ogromnie dużo radości. Potem wieczór kabaretowy, dużo śmiechu a potem wspaniałych tekstów. Oglądanie "to ostatni kabaret i jedziemy do domu" i tak zleciał czas do 22. Potem powrót samochodem i brak paliwa. Pierwszy raz w życiu pchałam samochód, ale powiem Wam że było mega fajnie, a przy tym ogromnie dużo śmiechu z Joanną, Natalką i Elizą.
Dzień pełen niesamowitych wrażeń :)
 
 
Moje orchidea.
 




Klara


8 komentarzy:

  1. Ale masz fajowo, u mnie tylko długi weekend :/ Za to śpię do 12, o ile nie jestem nigdzie umówiona! To jest dopiero życie!
    Orchidea (jak dla mnie po prostu storczyk) wygląda świetnie, śliczny cień się na niej zrobił. Ogólnie to bardzo porządne kwiaty. Znają się na swojej robocie- te profesjonalne lądowisko dla much z przodu! Nie zdziwię się, jak ludzie zaczną budować centra handlowe w kształcie kwiatu storczyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby taki przeciętny dzień, a tyle radości sprawiają nam najprostsze czynności :) Tak powinno być zawsze! Cudowne te zdjęcia :) Lepiej tych kwiatów chyba ująć się nie da :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Orchidee należą do moich ulubionych kwiatów :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać jesień też może być bardzo pozytywna. :) Zazdroszczę codziennego wstawania o 9, u mnie też wpadła teraz pewna rutyna, ale wstawanie jest o 6.30, więc niezbyt mnie to cieszy, jednak mimo wszystko budzę się z dobrym humorem, tak jak ty :) Przepiękna orchidea, też chciałabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się tydzień wolnego, nawet kilka dni.. :D
    Cieszę się, że spędzasz miło czas i że jesteś zadowolona :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Right here is the perfect web site for anybody who hopes to
    understand this topic. You understand so much its almost hard to
    argue with you (not that I personally would want to…HaHa).
    You certainly put a new spin on a topic which has been discussed for years.
    Wonderful stuff, just excellent!

    Feel free to visit my web-site Read This

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co jest niesamowite? Pusty bak paliwa nie był w stanie popsuć Ci humoru! To zdecydowanie coś fajnego ;-) Ten humor - nie brak paliwa!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam storczyki, są niezwykle eleganckie! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !