niedziela, 4 września 2016

Kto potrafi cieszyć się z małych rzeczy, mieszka w ogrodzie pełnym szczęśliwości.

Phil Bosmans
 
 
Jakie wspaniałe uczucie wreszcie mieć laptop i móc pisać posta z niego. Ostatnimi czasy bardzo dużo się u mnie dzieje, w poniedziałek zacznę  drugi tydzień college, po za tym z dniem pierwszego września postanowiłam wrócić do biegania i z racji tego, że wrzesień często jest deszczowym miesiącem wprowadzam sobie miesiąc bez narzekania, pomimo tego, że mieszkam już w Szkocji 3 rok, nie zawsze umiem zaakceptować deszczową pogodę tak więc taki miesiąc mi się na pewno przyda. Po za tym we wrześniu kończę kilka wyzwań więc na pewno będzie sporo podsumowań.
 
 
Wiele z Was wie, że uwielbiam wszelkiego rodzaju parki z jeziorami lub wodospadami, w tamtym tygodniu w niedziele mogłam być w niesamowitym Calderglen Country Park. To był ostatni dzień moich wakacji (28 sierpień), pogoda była rewelacyjna, a widoki nieziemskie. Myślę, że jeszcze wybiorę się do tego parku, dokładnie jeszcze nie wiem kiedy, ale jest taki duży, że ma wyznaczone ścieżki, co i gdzie można zobaczyć na trasie. Udało mi się przejść jedną z czterech. Udało mi się być również w małym zoo.
 
 





 
Klara


12 komentarzy:

  1. Uroczę miejsce. Idealne żeby odpocząć i pomyśleć. Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też będę sobie musiała wprowadzić taki miesiąc ben narzekania :")
    Niesamowite zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejuu ja się będę gapić i gapić na te foty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że nie mieszkam w Szkocji i nie pada u mnie często deszcz, również lubię sobie ponarzekać, nawet na pogodę i nie tylko, dlatego taki miesiąc bez narzekania też by mi się przydał.
    Miejsce bardzo ładne. Aż jestem ciekawa co można spotkać w tym parku, skoro jest taki duży.

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, taki miesiąc bez narzekania, to byłaby fajna rzecz! ale ja nie umiem :<

    OdpowiedzUsuń
  6. i dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miesiąc bez narzekania... Ciekawe wyzwanie... Trzymam kciuki ale też jeśli pozwolisz pożyczę pomysł do swojego życia na najbliższy czas.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O to racja, z telefonu się koszmarnie pisze dłuższe teksty, a formatowanie to jedna wielka męczarnia :(
    Ciekawe miejsce, mimo niechęci do wody bardzo lubię wodospady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedyś pomieszkiwałam w Szkocji i akurat dla mnie pogoda była w sam raz. Musze powiedzieć, że czułam się tam niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę zazdroszczę ci tych wspaniałych widoków ; )

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !