niedziela, 28 maja 2017

Nie czekaj... cały tydzień na piątek, cały rok na lato, całe życie na szczęście !

shape.pl

Jak to jest z tym czekaniem, ledwo zaczął się poniedziałek, a my już 'byle do piątku', cały czas gdzieś nam się śpieszy, chcemy jak najszybciej wolne i zamiast cieszyć się z każdego dnia, my nie możemy doczekać się tego co ma przyjść i narzekamy, że 'z roku na rok czas coraz szybciej pędzi', pewnie trochę prawdy w tym jest, ale to często my dodajemy sobie coraz więcej zadań, tworzymy obszerne listy 'to do'  i zamiast każdego dnia mieć chwilę dla siebie, my odkładamy to na później. Wiadomo, że każdy ma jakieś obowiązki, ale nawet pół godziny czytania książki bądź innej przyjemności dla nas , jest lepsze niż nic. Wolne mija jeszcze szybciej, więc później irytujemy się, że 'już po' i kółko się zatacza. Czasami trudno znaleźć złoty środek, ale nie ma rzeczy niemożliwych :)

Ostatnie kilka dni, to piekne 27 stopni w Szkocji, istne lato. Leżak na balkonie, mały wypad nad jeziorko, 21 km rolkowe, bylo idealnie wprost, tym bardziej, że w czwartek ani w piątek nie miałam zajęć w collegu, więc wykorzystałam w 100 procentach wolne, czytałam ksiązki i relaksowałam się, uwielbiam taką beztroskość i te wakacje wlaśnie się takie zapowiadają, mam nadzieję, może nie aż tyle wolnego co teraz, bo będę więcej pracować, ale planuje je fajnie wykorzystać na różne wycieczki i zwiedzanko :)

A dzisiaj zdjęcia ze skałek, cudowne miejsce, choć nie raz miałam lekką panikę, szczególnie jak schodziłam z kamykowych schodów w dół, miałam wrażenie, że zaraz spadnę albo dalej nie pójdę, ale na szczęście mój największy motywator Sebuś dodawał mi psychicznych sił i mnie wspierał. Nie wiem jak to jest, że czasami się niczego nie boje (czyli mój skok z balkonu z pierwszego piętra), a jak np. dzisiaj miałam cykora w schodzeniu albo przemieszczaniu się po rzece, chociaż powroty były o wiele prostsze, może dlatego, że wiedziałam co mnie czeka.






Klara

13 komentarzy:

  1. Tak to już z nami jest, że wiecznie chcemy czegoś innego niż mamy - taka nasza natura ;) Ja również odliczam do piątku, bo wtedy wolne i mogę spędzać więcej czasu z Mężem :)
    Zdjęcia rewelacyjne, piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce po prostu bajeczne!
    Masz rację, nie ma co wiecznie czekać, w ten sposób wiele, za wiele się traci z tego co jest tu i teraz....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prawdziwy cytat! Cudne zdjęcia!

    Pozdrawiam!:))
    Buziaczki:-))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Spektakularne zdjęcia tak magicznego miejsca :-)Taka temperatura w Szkocji to istny cud ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) Miło się na Was patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze staram się znaleźć chwilę dla siebie.
    Ale cudne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tam pięknie :)

    Pozdrawiam ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sporo pracuję mimo wszystko zawsze muszę mieć choć odrobinę czasu dla siebie :) aby zrobić sobie taki mały reset :) cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jakie cudne zdjęcia!!!
    No niestety zawsze na coś czekamy, odliczamy i wyczekujemy...sama nie do końca to lubię, a robię😜
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite zdjęcia cudowne miejsca

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne fotki <3
    PS Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja to znam... Odkładanie w nieskończoność swoich planów, radości, zbytnie myślenie w kategoriach pragmatycznych, o przyszłości. A przecież żyje się tu i teraz. Nic nie wróci nam utraconych chwil, których nie doceniamy.
    Skałki przewspaniałe! Zdjęcia urzekające :)
    Miło popatrzeć.
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się,że jesteś. ;*
Zostaw po sobie ślad.
Za każdy komentarz bardzo dziękuje !